Voor ‘Mijn reis in leiderschap’ zijn we op zoek naar een administratieve held. Ben jij degene die wij zoeken om deze reis administratief in goede banen te leiden? Stuur dan jouw motivatie hiervoor naar ons toe voor 28 februari 2023.
Heb jij zelf al eens een reis gemaakt die jou persoonlijke en professionele stevigheid gaf? Heb je de beweging van binnenuit leren kennen en ontdekt dat van daaruit echte verandering ontstaat? Ben jij administratief vakbekwaam en staat persoonlijke aandacht hoog bij je in het vaandel? Dan zijn wij naar jou op zoek!
In samenwerking met verschillende professionals starten we in september 2023 met ‘Mijn reis in Leiderschap’. Een persoonlijk leiderschapsreis voor potentiële en jonge leiders. Groeien door de seizoenen heen is een belangrijk thema binnen deze reis. Dat betekent voor jou, dat ook jouw bijdrage aan deze reis, mee beweegt binnen de dynamiek van de natuur. Wij zoeken een administratieve held die begrijpt wat er in ieder seizoen nodig is om het team van reisbegeleiders te ondersteunen en te ontzorgen in de organisatie. Denk hierbij aan het up to date houden van het reisplan, het eerste aanspreekpunt te zijn voor de deelnemers en het plannen en organiseren van een feestelijke oogst aan het einde van de reis.
Wat laten we graag aan jou over:
Backoffice & Organisatie:
Aanmeldingen, gegevensverwerking, planning en organisatie, catering etc. het maken van certificaten je weet de weg te vinden in procedures, regelgeving en accreditaties.
Frontoffice & Organisatie:
Aanspreekpunt voor deelnemers contacten onderhouden met het team van de leiderschapsreis vraagbaak voor eventuele instanties en organisaties meedenken en meebewegen.
Ga jij hierover graag met ons in gesprek?
Stuur voor 28 februari 2023 je motivatie naar info@leefemmeloord.nl.
Gesprekken worden gepland op donderdagmorgen 9 maart 2023
Hartelijke groet,
Sandra de Olde & Reini Verboom